Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Naisliikunnanopettajien kohtaa...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Naisliikunnanopettajien kohtaamat ongelmatilanteet peruskoulun yläluokkien liikuntatunneilla : opettajan ja oppilaiden näkökulma

Naisliikunnanopettajien kohtaamat ongelmatilanteet peruskoulun yläluokkien liikuntatunneilla opettajan ja oppilaiden näkökulma

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Venäläinen, Satu
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
liikunnanopettajat
naiset
ongelmat
poikkeava käyttäytyminen
käyttäytymishäiriöt
toimintamallit
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007110
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Naisliikunnanopettajien kohtaamat ongelmatilanteet peruskoulun yläluokkien liikuntatunneilla : opettajan ja oppilaiden näkökulma
    by: Venäläinen, Satu
    Published: (2006)
  • Ojentamisen ja kurinpitomenettelyn merkitys turvallisen oppimisympäristön luomisessa perusopetuksen yläluokkien liikunnanopetuksessa
    by: Lehtinen, Jukka, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • "Ihana opettaja" : kokemuksia liikuntatuntien ilmapiiristä, liikuntatunneilla viihtymisestä ja liikunnanopettajasta seitsemän vuoden takaa
    by: Laine, Satu-Maija
    Published: (2008)
  • Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
    by: Kuisma, Anne
    Published: (2014)
  • Ojentamisen ja kurinpitomenettelyn merkitys turvallisen oppimisympäristön luomisessa perusopetuksen yläluokkien liikunnanopetuksessa
    by: Lehtinen, Jukka
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report