Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter ammattikorkeakoulutus
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter ammattikorkeakoulutus
  • Viulistien yhteissoiton merkit...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Viulistien yhteissoiton merkitys soitonopetuksessa ja sen vaikutus motivaatioon

Viulistien yhteissoiton merkitys soitonopetuksessa ja sen vaikutus motivaatioon

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Suni, Riikka
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
motivaatio
muusikot
ryhmät
soittaminen
viulu
opetus
yhteissoitto
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200738
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Viulistien yhteissoiton merkitys soitonopetuksessa ja sen vaikutus motivaatioon
    by: Suni, Riikka
    Published: (2006)
  • Kappaleet oli niin hienon kuuloisia, että oikeen kylmiä väreitä kulki : yhteissoitto osana 13-16-vuotiaiden jousisoittajien soitonopiskelua
    by: Penttinen, Marjut
    Published: (2010)
  • Kappaleet oli niin hienon kuuloisia, että oikeen kylmiä väreitä kulki : yhteissoitto osana 13-16-vuotiaiden jousisoittajien soitonopiskelua
    by: Penttinen, Marjut
    Published: (2010)
  • Viulunsoiton motivaation muotoutuminen musiikkioppilaitoksessa : 10-16-vuotiaiden viulistien motivaatio soittamisen alkuvaiheessa ja opintojen edetessä
    by: Murtoniemi, Terhi
    Published: (2002)
  • Suomalaisen viulupedagogiikan muutoshaasteet
    by: Nevatalo, Katri
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report