Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Erityisopettajien käsitykset i...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Erityisopettajien käsitykset inkluusion tärkeydestä

Erityisopettajien käsitykset inkluusion tärkeydestä

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pulkkinen, Jonna, (tutkija), kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2006.
Aiheet:
inkluusio
erityisopettajat
käsitykset
PQI-asteikko
pro gradu -tutkielmat
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200711
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Erityisopettajien käsitykset inkluusion tärkeydestä
    Tekijä: Pulkkinen, Jonna
    Julkaistu: (2006)
  • Puolisororschachin Healthy Communication ja Transactional Disqualification -asteikkojen faktorirakenne
    Tekijä: Tarvainen, Taneli
    Julkaistu: (1995)
  • Erityisopettajien ja luokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuudesta osana kolmiportaista tukea
    Tekijä: Kaukola, Pauliina
    Julkaistu: (2019)
  • Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia varhaiskasvatuksen erityisopettajien työtavoista
    Tekijä: Turunen, Tiia
    Julkaistu: (2021)
  • EK-asteikon soveltuvuus Duchennen lihasdystrofiaa sairastavien toimintakyvyn kuvaamiseen ICF-luokituksen mukaan
    Tekijä: Nikkarinen, Leena-Kaisa
    Julkaistu: (2005)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus