Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter aluepolitiikan arviointi
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter aluepolitiikan arviointi
  • Koulutulokkaan ajattelutaidot...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulutulokkaan ajattelutaidot ja niiden arviointi

Koulutulokkaan ajattelutaidot ja niiden arviointi

Bibliographic Details
Main Author: Kyrö-Ämmälä, Outi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2005.
Subjects:
koulutulokkaat
ajattelu
kognitiivinen kehitys
oppimiskäsitykset
PASS-teoria
neurokognitiivinen oppimiskäsitys
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1000229
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Psykodynaaminen ja neurokognitiivinen arviointi nuorisopsykiatrisessa kuntoutustutkimuksessa
    by: Kotimäki, Marjo
    Published: (1995)
  • Kun lapsen itsenäinen työskentely ei suju ja ajatukset lähtevät kulkemaan omia teitään - lapsen tarkkaavaisuushäiriön neurokognitiivinen kuntoutus : kuntoutusprosessin seuranta ja arviointi
    by: Luotoniemi, Arja
    Published: (1997)
  • Down syndrooma-oppilaan lukemaan opettaminen neurokognitiivista PASS-teoriaa soveltaen : tapaustutkimus 5.-luokkalaisesta oppilaasta
    by: Silén, Kristiina
    Published: (2005)
  • Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
    by: Piipponen, Emma
    Published: (2017)
  • Metakognitiivisen ajattelun tason yhteys itseohjautuvuuteen LEGO/Logo-oppimisympäristössä
    by: Hiltunen, Jukkamatti
    Published: (1994)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report