Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Ryhmä kuoroilmaisun rakentajan...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ryhmä kuoroilmaisun rakentajana : "että sais mahdollisimman paljon ryhmästä irti yhdessä"

Ryhmä kuoroilmaisun rakentajana "että sais mahdollisimman paljon ryhmästä irti yhdessä"

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Federley, Anne
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Education, Faculty of Humanities, Opettajankoulutuslaitos, Musiikin laitos, Department of Teacher Education, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Musiikkikasvatus
Teacher Education
Music Education
103
3052
kuorot
esittäminen
ilmaisu
laulaminen
ryhmät
vuorovaikutus
fenomenologia
tapaustutkimus
grounded theory
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9918
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Ryhmä kuoroilmaisun rakentajana : "että sais mahdollisimman paljon ryhmästä irti yhdessä"
    by: Federley, Anne
    Published: (2001)
  • Kuoro hyvinvoinnin rakentajana : tapaustutkimus Jyväskylän Musica-kuorosta
    by: Salmenkangas, Janne
    Published: (2010)
  • Millainen iskelmälaulaja on hyvä esiintyjä? : esiintyjät, yleisö ja businessihmiset kertovat
    by: Kainulainen, Sami
    Published: (2004)
  • Laulamisen motivaatio poikakuorossa
    by: Murtoniemi, Mikko
    Published: (2002)
  • Millainen iskelmälaulaja on hyvä esiintyjä? : esiintyjät, yleisö ja businessihmiset kertovat
    by: Kainulainen, Sami
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report