Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Musiikinteorian ja säveltapail...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Musiikinteorian ja säveltapailun opiskelemisen mielekkyys ja oppilaiden motivoituminen teoriaopintoihin peruskursseilla

Musiikinteorian ja säveltapailun opiskelemisen mielekkyys ja oppilaiden motivoituminen teoriaopintoihin peruskursseilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Palonen, Marjut
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
Musiikkikasvatus
Music Education
3052
musiikinteoria
säveltapailu
motivaatio
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9908
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9908

Similar Items

  • Musiikinteorian ja säveltapailun opiskelemisen mielekkyys ja oppilaiden motivoituminen teoriaopintoihin peruskursseilla
    by: Palonen, Marjut
    Published: (1999)
  • Harmonian opetus unkarilaista säveltapailumetodia hyödyntäen Lahdessa
    by: Pohjola, Milla
    Published: (2014)
  • Toiminnallista teoriaa : haastattelututkimus musiikinteorian ja säveltapailun elämyksellisistä opetustavoista
    by: Lappalainen, Henna
    Published: (2002)
  • Teoria soimaan : tapaustutkimus musiikin perusteiden opetuksesta Jyväskylän ammattiopistossa
    by: Martikainen, Tuomas
    Published: (2017)
  • Toiminnallista teoriaa : haastattelututkimus musiikinteorian ja säveltapailun elämyksellisistä opetustavoista
    by: Lappalainen, Henna
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report