Toimintakulttuurin merkitys pitovoimatekijänä osana varhaiskasvatuksen erityisopettajan työhön sitoutumista

Tämän tutkielman tarkoituksena oli tarkastella varhaiskasvatuksen erityisopettajien käsityksiä toimintakulttuurin merkityksestä pitovoimatekijänä osana heidän työhön sitoutumistaan. Tutkimuksessa selvitettiin sitä, millaisena varhaiskasvatuksen erityisopettajat työnsä kokevat ja millaisia käsityksiä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Purhonen, Mari, Kutila, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98889