Kodin lukuympäristön yhteys oppilaan kirjoitustaitoon 2. luokalla

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kodin lukuympäristön yhteyttä oppilaiden kirjoitustaitoon 2. luokalla. Lisäksi selvitettiin, onko kodin lukuympäristö yhteydessä oppilaiden kirjoitustaitoon, kun huomioidaan oppilaan luku taidon taso. Oppilaiden kirjoitustaidossa keskityttiin oikeinkirj...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Montonen, Katariina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98882