Vailla muodollista pätevyyttä ei-kelpoisten varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia ammatillisesta osaamisestaan ja asiantuntijuudestaan

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ei-kelpoisten varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia ammatillisesta osaamisestaan ja asiantuntijuudestaan. Lisäksi tutkittiin, miten ei-kelpoiset varhaiskasvatuksen opettajat arvioivat osaamisensa ja asiantuntijuutensa tasoa suhteessa työn asettamiin v...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Soile
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98856