Hyvinvoinnin lisääntyminen varhaiskasvatuksessa ja erityispedagogiikassa positiivisen organisaatioteorian viitekehyksessä

Tässä pro gradussa tutkitaan, miten PRIDE- teorian osa-alueet toteutuvat varhaiskasvatuksessa ja varhaiserityiskasvatuksessa sekä miten hyvinvointia voidaan lisätä arjen työhön varhaiskasvatuksen ammattilaisten mielestä. Tutkimus toteutettiin varhaiskasvatuksen henkilöstö Facebook ryhmässä ja vastaa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mononen, Sari
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98732