Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Musiikinopettajana yliopistoje...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Musiikinopettajana yliopistojen varhaiskasvatuksen yksiköissä ja ammattikorkeakoulujen sosiaalialan linjoilla

Musiikinopettajana yliopistojen varhaiskasvatuksen yksiköissä ja ammattikorkeakoulujen sosiaalialan linjoilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Nurila, Teija, Syrjälä, Kaarina
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
musiikinopettajuus
asiantuntijuus
opettajankoulutus
varhaiskasvatus
työtyytyväisyys
ammatillinen minäkäsitys
uranvalintamotiivit
Musiikkikasvatus
Music Education
3052
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9861
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9861

Similar Items

  • Musiikinopettajana yliopistojen varhaiskasvatuksen yksiköissä ja ammattikorkeakoulujen sosiaalialan linjoilla
    by: Nurila, Teija
    Published: (1998)
  • Musiikinopettajuus musiikkikasvatuksen koulutusohjelmassa Jyväskylän yliopistossa
    by: Hämäläinen, Kirsti
    Published: (1996)
  • Luokanopettaja musiikkia opettamassa
    by: Jartti, Arja
    Published: (1997)
  • Opettajat ja muuttuva opetustyö : peruskoulun yläasteen ja lukion opettajien työtä ohjaavat käsitykset, toiminta käytännön työssä, ammatillinen minäkäsitys ja työtyytyväisyys
    by: Mesplie, Pepita
    Published: (1991)
  • Luokanopettaja musiikkia opettamassa
    by: Jartti, Arja, et al.
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report