Oppimateriaali matematiikan kielentämisen ohjaajana: kielentämistä tukevat piirteet 5. luokan matematiikan oppikirjojen tehtävänannoissa

Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten suomalaisten, yleisesti käytössä olevien, 5. luokan matematiikan oppikirjojen tehtävänannot tukevat oppilaiden tekemää matematiikan kielentämistä. Tutkimuksen aineistona toimivat kolmen suomalaisen kustantajan valmistamat 5. luokan matematiikan syy...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuomo Muikku
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98213