Viisivuotiaiden kasvun ja oppimisen tuen kirjaaminen kaksivuotisen esiopetuksen kokeilussa

Lapsen varhainen kasvun ja oppimisen tuki ja sen pedagoginen dokumentaatio muodostavat avaimen lapsen tuen suunnitteluun varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa. Aiempi tutkimus on osoittanut, että kasvattajien tekemä kirjaaminen luo kuvaa lapsesta ja rakentaa pohjaa lapsen myöhemmälle oppimisen polu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Raatikainen, Sanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98143