Suomea toisena kielenä puhuvien oppijoiden lukemisvaikeuksien tunnistaminen

Tämän artikkelimuotoisen pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, millaisena opettajat kokevat suomea toisena kielenä puhuvien oppijoiden lukemisvaikeuksien tunnistamisen. Toteutimme tutkimuksen laadullisia menetelmiä käyttäen. Tavoitteenamme oli tutkia, millaisia haasteita opettajat kokev...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kärkelä, Kristiia, Sauria, Linnea
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98142