Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Brandiin liitettävät mielikuva...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia : Case: L'Oreal Revitalift

Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia Case: L'Oreal Revitalift

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heiska, Minna
Muut tekijät: Taloustieteiden tiedekunta, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2004
Aiheet:
L'Oreal
brändit
imago
auditointi
mielikuvat
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97976
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Yhteenveto:

Samankaltaisia teoksia

  • Is L'Oreal really "worth it"? : perceptions and opinions of L'Oreal's current customers and potential customers of the brand
    Tekijä: Kopra, Anu
    Julkaistu: (2002)
  • Kuluttajille assosioituvat mielikuvat brandista : case Härmän Kuntokeskus
    Tekijä: Perä, Tapio
    Julkaistu: (2005)
  • Brandin tunnettuus ja brandiin liitettävät assosiaatiot osana brandin arvoa : case Polarn O. Pyret
    Tekijä: Kärki, Sari
    Julkaistu: (2010)
  • Kuluttajan brandimielikuva osana brandi-identiteetin luomista : case L'Oreal Finland Oy Color Fitness -hiusväri
    Tekijä: Kela, Sirpa
    Julkaistu: (2002)
  • Aikakauslehden imago ja sen herättämät mielikuvat : case: Suosikki
    Tekijä: Auvinen, Johanna
    Julkaistu: (2003)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus