Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Brandiin liitettävät mielikuva...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia : Case: L'Oreal Revitalift

Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia Case: L'Oreal Revitalift

Bibliographic Details
Main Author: Heiska, Minna
Other Authors: Taloustieteiden tiedekunta, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
L'Oreal
brändit
imago
auditointi
mielikuvat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97976
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Is L'Oreal really "worth it"? : perceptions and opinions of L'Oreal's current customers and potential customers of the brand
    by: Kopra, Anu
    Published: (2002)
  • Kuluttajille assosioituvat mielikuvat brandista : case Härmän Kuntokeskus
    by: Perä, Tapio
    Published: (2005)
  • Brandin tunnettuus ja brandiin liitettävät assosiaatiot osana brandin arvoa : case Polarn O. Pyret
    by: Kärki, Sari
    Published: (2010)
  • Kuluttajan brandimielikuva osana brandi-identiteetin luomista : case L'Oreal Finland Oy Color Fitness -hiusväri
    by: Kela, Sirpa
    Published: (2002)
  • Aikakauslehden imago ja sen herättämät mielikuvat : case: Suosikki
    by: Auvinen, Johanna
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report