APA-viite (7. p.)

Kananen, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen.

Chicago-viite (17. p.)

Kananen, Tanja, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.

MLA-viite (9. p.)

Kananen, Tanja, et al. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.