Kananen, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen.
Chicago-viite (17. p.)Kananen, Tanja, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.
MLA-viite (9. p.)Kananen, Tanja, et al. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.