Kananen, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationKananen, Tanja, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.
MLA (9th ed.) CitationKananen, Tanja, et al. Ostosagenttien Merkitys Elektronisessa Kaupankäynnissä Ja Niiden Vaikutus Kuluttajakäyttäytymiseen. 2000.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.