Känsäkangas, K., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Kumppanuus markkinointistrategiana ja liiketoiminnallisena mallina: Case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen kumppanuusstrategia.
Chicago Style (17th ed.) CitationKänsäkangas, Krista, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Kumppanuus Markkinointistrategiana Ja Liiketoiminnallisena Mallina: Case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen Kumppanuusstrategia. 2002.
MLA (9th ed.) CitationKänsäkangas, Krista, et al. Kumppanuus Markkinointistrategiana Ja Liiketoiminnallisena Mallina: Case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen Kumppanuusstrategia. 2002.