APA-viite (7. p.)

Kulmala, K., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat.

Chicago-viite (17. p.)

Kulmala, Kimmo, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.

MLA-viite (9. p.)

Kulmala, Kimmo, et al. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.