APA (7th ed.) Citation

Kulmala, K., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Kulmala, Kimmo, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.

MLA (9th ed.) Citation

Kulmala, Kimmo, et al. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.