Kulmala, K., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat.
Chicago Style (17th ed.) CitationKulmala, Kimmo, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.
MLA (9th ed.) CitationKulmala, Kimmo, et al. Määräävän Markkina-aseman Vaikutus Sanomalehtien Ilmoitusmarkkinointiin: Case Etelä-Suomen Sanomat. 2002.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.