Huippuasiantuntijoiden tunnistaminen ja osaamisen kehittäminen Työterveyslaitoksen asiakasorganisaatioissa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten eri alojen organisaatioissa määritellään huippuasiantuntijuus ja millaisia keinoja huippuasiantuntijuuden tunnistamiseen löytyy organisaatioissa. Lisäksi tutkimuksessa haluttiin selvittää, miten huippuasiantuntijoiden osaamisen kehittämisestä huolehdita...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ihamäki, Teresa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97193