Kroppsligt språklärande i gymnasiet om sammanvävningar mellan svenskkursen "Dansa med språk" och elevernas verkligheter utanför kursen

Tässä maisterintutkielmassa selvitetään kehollisen kielenoppimisen potentiaalia luoda yhteyksiä lukion ruotsin opetuksen ja opiskelijoiden muun elämän välillä. Kehollinen oppiminen ymmärretään tässä tutkielmassa laajasti, jolloin se kattaa paitsi fyysisen liikkeen, myös erilaiset kokonaisvaltaiset k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Willström, Laura
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97121