Toimivan tiimityön voima varhaiskasvatuksen opettajan näkökulmasta

Tässä kandidaatintyössä tutkittiin varhaiskasvatuksen opettajan käsityksiä toimivasta tiimityöstä ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Aineisto kerättiin haastattelemalla kolmea varhaiskasvatuksen opettajaa. Haastattelumenetelmä oli avoin dialoginen ke...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Inkeroinen, Henna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96956