Toimivan tiimityön voima varhaiskasvatuksen opettajan näkökulmasta

Tässä kandidaatintyössä tutkittiin varhaiskasvatuksen opettajan käsityksiä toimivasta tiimityöstä ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Aineisto kerättiin haastattelemalla kolmea varhaiskasvatuksen opettajaa. Haastattelumenetelmä oli avoin dialoginen ke...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Inkeroinen, Henna
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96956
Description
Summary:Tässä kandidaatintyössä tutkittiin varhaiskasvatuksen opettajan käsityksiä toimivasta tiimityöstä ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Aineisto kerättiin haastattelemalla kolmea varhaiskasvatuksen opettajaa. Haastattelumenetelmä oli avoin dialoginen keskustelu, jota ohjasi tutkimuskysymysten ympärille mietityt teemakysymykset.