Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet

Bibliographic Details
Main Author: Antila, Janette
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96950
_version_ 1809902641230118912
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus digitaalinen markkinointi tekoäly markkinointi personointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p2616 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894
author Antila, Janette
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing
author_facet Antila, Janette Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing Antila, Janette
author_sort Antila, Janette
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-09-06T20:00:35Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Teko&#xE4;ly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet</title><creator>Antila, Janette</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><available>2024-09-06T10:42:41Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96950</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202409065835</identifier><language type="iso">fin</language><rights>CC BY</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409065835</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96950/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409065835.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202409065835.pdf" type="application/pdf" length="1277475" sequence="1"/><recordID>123456789_96950</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96950
language fin
last_indexed 2024-09-07T20:00:22Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96950\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409065835.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202409065835.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2024-09-06T20:00:35Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Antila, Janette Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96950&index=0&size=large
title Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_full Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_fullStr Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_full_unstemmed Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_short Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_sort tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
title_txtP Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96950 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409065835
work_keys_str_mv AT antilajanette tekoälyjapersonointidigitaalisessamarkkinoinnissavaikutuksetasiakaskokemukseenjaee