_version_ |
1809902641230118912
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
digitaalinen markkinointi
tekoäly
markkinointi
personointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p2616
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p21894
|
author |
Antila, Janette
|
author2 |
Jyväskylä University School of Business and Economics
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
|
author_facet |
Antila, Janette
Jyväskylä University School of Business and Economics
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
Antila, Janette
|
author_sort |
Antila, Janette
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2024-09-06T20:00:35Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet</title><creator>Antila, Janette</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyväskylä University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><available>2024-09-06T10:42:41Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96950</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202409065835</identifier><language type="iso">fin</language><rights>CC BY</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409065835</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96950/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409065835.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202409065835.pdf" type="application/pdf" length="1277475" sequence="1"/><recordID>123456789_96950</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_96950
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-07T20:00:22Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96950\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409065835.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202409065835.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2024-09-06T20:00:35Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Antila, Janette
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96950&index=0&size=large
|
title |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_full |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_fullStr |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_full_unstemmed |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_short |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_sort |
tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
title_txtP |
Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96950
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409065835
|
work_keys_str_mv |
AT antilajanette tekoälyjapersonointidigitaalisessamarkkinoinnissavaikutuksetasiakaskokemukseenjaee
|