Antila, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: Vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet.
Chicago-viite (17. p.)Antila, Janette, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.
MLA-viite (9. p.)Antila, Janette, et al. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.