APA-viite (7. p.)

Antila, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: Vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet.

Chicago-viite (17. p.)

Antila, Janette, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.

MLA-viite (9. p.)

Antila, Janette, et al. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.