Antila, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Tekoäly ja personointi digitaalisessa markkinoinnissa: Vaikutukset asiakaskokemukseen ja eettiset haasteet.
Chicago Style (17th ed.) CitationAntila, Janette, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.
MLA (9th ed.) CitationAntila, Janette, et al. Tekoäly Ja Personointi Digitaalisessa Markkinoinnissa: Vaikutukset Asiakaskokemukseen Ja Eettiset Haasteet. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.