_version_ |
1809902634533912576
|
author |
Suomäki, Annariina
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Romaaninen filologia
Romance Philology
307
|
author_facet |
Suomäki, Annariina
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Romaaninen filologia
Romance Philology
307
Suomäki, Annariina
|
author_sort |
Suomäki, Annariina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2024-09-04T20:04:31Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet</title><creator>Suomäki, Annariina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Romaaninen filologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Romance Philology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">307</contributor><subject type="other">multimodaalinen diskurssianalyysi</subject><subject type="other">brändi-identiteetti</subject><subject type="other">analyse de discours multimodale</subject><subject type="other">discours</subject><subject type="other">identité de marque</subject><subject type="other">Yves Rocher</subject><subject type="yso">diskurssi</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">brändit</subject><available>2024-09-03T06:34:06Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96908</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202409035793</identifier><language type="iso">fr</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409035793</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96908/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409035793.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202409035793.pdf" type="application/pdf" length="1838507" sequence="1"/><recordID>123456789_96908</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_96908
|
language |
fra
|
last_indexed |
2024-09-04T20:04:31Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96908\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202409035793.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202409035793.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
307
|
publication_first_indexed |
2024-09-04T20:04:31Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Suomäki, Annariina
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
multimodaalinen diskurssianalyysi
brändi-identiteetti
analyse de discours multimodale
discours
identité de marque
Yves Rocher
diskurssi
identiteetti
brändit
|
subject_txtF |
Romaaninen filologia
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96908&index=0&size=large
|
title |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
title_full |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
title_fullStr |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
title_full_unstemmed |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
title_short |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous
|
title_sort |
la beauté botanique de la nature bretonne pour tous construction multimodale de l identité d yves rocher sur son site internet
|
title_sub |
construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
title_txtP |
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
|
topic |
multimodaalinen diskurssianalyysi
brändi-identiteetti
analyse de discours multimodale
discours
identité de marque
Yves Rocher
diskurssi
identiteetti
brändit
|
topic_facet |
Yves Rocher
analyse de discours multimodale
brändi-identiteetti
brändit
discours
diskurssi
identiteetti
identité de marque
multimodaalinen diskurssianalyysi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96908
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202409035793
|
work_keys_str_mv |
AT suomäkiannariina labeautebotaniquedelanaturebretonnepourtousconstructionmultimodaledelidentitedy
|