Lukumäärän muutoksen havaitseminen vastasyntyneenä ja kuuden kuukauden iässä

Matemaattisten taitojen oppiminen on hierarkkista, ja sen pohjana toimii lukumääräisyyden taju. Vaikeudet lukumääräisyyden tajussa voivat hankaloittaa myöhempien matemaattisten taitojen oppimista. Vauvojen kyvystä havaita lukumäärän muutosta tiedetään vasta vähän, ja aikaisempi tutkimus on painottun...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ruohonen, Maisa, Olkkonen, Laura
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96734