Nykytaiteen verkkokaupassa tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista

Tutkielman tarkoitus on muodostaa laajempi ymmärrys suomalaisen nykytaiteen verkkokaupan tilasta ja ostamiseen vaikuttavista tekijöistä. Tutkimuskohteena on suomalaisen taiteen verkkokauppa Taiko ja sen asiakkaat. Tutkielmassa yhdistetään laajasti ja vertaillen taidehistorian sekä markkinoinnin aloj...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Viirret, Katariina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kauppakorkeakoulu, Faculty of Humanities and Social Sciences, School of Business and Economics, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Taloustieteet, Department of Music, Art and Culture Studies, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96386