_version_ 1804907403822497792
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa nykytaide asiakaskokemus markkinointi digitaalinen markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p9593 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
author Viirret, Katariina
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kauppakorkeakoulu Faculty of Humanities and Social Sciences School of Business and Economics Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Taloustieteet Department of Music, Art and Culture Studies Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Taidehistoria Art History Markkinointi Marketing 310 20423
author_facet Viirret, Katariina Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kauppakorkeakoulu Faculty of Humanities and Social Sciences School of Business and Economics Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Taloustieteet Department of Music, Art and Culture Studies Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Taidehistoria Art History Markkinointi Marketing 310 20423 Viirret, Katariina
author_sort Viirret, Katariina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2024-07-09T20:00:25Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sek&#xE4; Taikon Instagram-markkinoinnista</title><creator>Viirret, Katariina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine">Taidehistoria</contributor><contributor type="oppiaine">Art History</contributor><contributor type="oppiaine">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">310</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">taidemarkkinat</subject><subject type="other">luksus</subject><subject type="other">ostomotivaatiot</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="other">taiteen markkinointi</subject><subject type="other">sis&#xE4;lt&#xF6;markkinointi</subject><subject type="yso">ylellisyys</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">taide</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">nykytaide</subject><subject type="yso">taideteokset</subject><subject type="yso">taidekauppa</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">taidehistoria</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Instagram</subject><available>2024-07-09T08:05:51Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96386</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202407095213</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202407095213</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96386/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202407095213.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202407095213.pdf" type="application/pdf" length="5612150" sequence="1"/><recordID>123456789_96386</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96386
language fin
last_indexed 2024-07-09T20:00:25Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96386\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202407095213.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202407095213.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 310
publication_first_indexed 2024-07-09T20:00:25Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Viirret, Katariina Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista taidemarkkinat luksus ostomotivaatiot ostoprosessi taiteen markkinointi sisältömarkkinointi ylellisyys digitalisaatio taide markkinointi verkkokauppa nykytaide taideteokset taidekauppa digitaalinen markkinointi taidehistoria sosiaalinen media Instagram
subject_txtF Taidehistoria
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96386&index=0&size=large
title Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
title_full Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
title_fullStr Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
title_full_unstemmed Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
title_short Nykytaiteen verkkokaupassa
title_sort nykytaiteen verkkokaupassa tutkimus taikon asiakkaiden ostoprosessista ja motivaatioista sekä taikon instagram markkinoinnista
title_sub tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
title_txtP Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
topic taidemarkkinat luksus ostomotivaatiot ostoprosessi taiteen markkinointi sisältömarkkinointi ylellisyys digitalisaatio taide markkinointi verkkokauppa nykytaide taideteokset taidekauppa digitaalinen markkinointi taidehistoria sosiaalinen media Instagram
topic_facet Instagram digitaalinen markkinointi digitalisaatio luksus markkinointi nykytaide ostomotivaatiot ostoprosessi sisältömarkkinointi sosiaalinen media taide taidehistoria taidekauppa taidemarkkinat taideteokset taiteen markkinointi verkkokauppa ylellisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96386 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202407095213
work_keys_str_mv AT viirretkatariina nykytaiteenverkkokaupassatutkimustaikonasiakkaidenostoprosessistajamotivaatiois