_version_ |
1809902464189595648
|
annif_keywords_txtF_mv |
verkkokauppa
nykytaide
asiakaskokemus
markkinointi
digitaalinen markkinointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
http://www.yso.fi/onto/yso/p9593
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
|
author |
Viirret, Katariina
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Faculty of Humanities and Social Sciences
School of Business and Economics
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Taloustieteet
Department of Music, Art and Culture Studies
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Taidehistoria
Art History
Markkinointi
Marketing
310
20423
|
author_facet |
Viirret, Katariina
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Faculty of Humanities and Social Sciences
School of Business and Economics
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Taloustieteet
Department of Music, Art and Culture Studies
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Taidehistoria
Art History
Markkinointi
Marketing
310
20423
Viirret, Katariina
|
author_sort |
Viirret, Katariina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2024-07-09T20:00:25Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista</title><creator>Viirret, Katariina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine">Taidehistoria</contributor><contributor type="oppiaine">Art History</contributor><contributor type="oppiaine">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">310</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">taidemarkkinat</subject><subject type="other">luksus</subject><subject type="other">ostomotivaatiot</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="other">taiteen markkinointi</subject><subject type="other">sisältömarkkinointi</subject><subject type="yso">ylellisyys</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">taide</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">nykytaide</subject><subject type="yso">taideteokset</subject><subject type="yso">taidekauppa</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">taidehistoria</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Instagram</subject><available>2024-07-09T08:05:51Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96386</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202407095213</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202407095213</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96386/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202407095213.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202407095213.pdf" type="application/pdf" length="5612150" sequence="1"/><recordID>123456789_96386</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_96386
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:31Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96386\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202407095213.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202407095213.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
310
|
publication_first_indexed |
2024-07-09T20:00:25Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Viirret, Katariina
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
taidemarkkinat
luksus
ostomotivaatiot
ostoprosessi
taiteen markkinointi
sisältömarkkinointi
ylellisyys
digitalisaatio
taide
markkinointi
verkkokauppa
nykytaide
taideteokset
taidekauppa
digitaalinen markkinointi
taidehistoria
sosiaalinen media
Instagram
|
subject_txtF |
Taidehistoria
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96386&index=0&size=large
|
title |
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
title_full |
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
title_fullStr |
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
title_full_unstemmed |
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
title_short |
Nykytaiteen verkkokaupassa
|
title_sort |
nykytaiteen verkkokaupassa tutkimus taikon asiakkaiden ostoprosessista ja motivaatioista sekä taikon instagram markkinoinnista
|
title_sub |
tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
title_txtP |
Nykytaiteen verkkokaupassa : tutkimus Taikon asiakkaiden ostoprosessista ja -motivaatioista, sekä Taikon Instagram-markkinoinnista
|
topic |
taidemarkkinat
luksus
ostomotivaatiot
ostoprosessi
taiteen markkinointi
sisältömarkkinointi
ylellisyys
digitalisaatio
taide
markkinointi
verkkokauppa
nykytaide
taideteokset
taidekauppa
digitaalinen markkinointi
taidehistoria
sosiaalinen media
Instagram
|
topic_facet |
Instagram
digitaalinen markkinointi
digitalisaatio
luksus
markkinointi
nykytaide
ostomotivaatiot
ostoprosessi
sisältömarkkinointi
sosiaalinen media
taide
taidehistoria
taidekauppa
taidemarkkinat
taideteokset
taiteen markkinointi
verkkokauppa
ylellisyys
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96386
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202407095213
|
work_keys_str_mv |
AT viirretkatariina nykytaiteenverkkokaupassatutkimustaikonasiakkaidenostoprosessistajamotivaatiois
|