Luokanopettajien näkemyksiä ulko-opetuksen hyödyistä ja haasteista

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää luokanopettajien näkemyksiä ulko-opetuksen keskeisimmistä hyödyistä ja mahdollisista haasteista. Mahdollisten haasteiden kartoittaminen muodosti aiheeseen uuden näkökulman. Aiemmat tutkimustulokset ovat nimittäin painottuneet ulko-opetuksen hyötyihin ja ki...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salmi, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96156