Oppilaiden tuen tarpeiden yhteys luokanopettajan työhyvinvointiin

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokassa olevien oppilaiden tuen tarpeiden yhteyttä luokanopettajan työhyvinvointiin. Tuen tarpeita tarkasteltiin tehostetun ja erityisen tuen päätöksen saaneiden oppilaiden määränä, sekä opettajan raportoimien a) oppimiseen tukea tarvitsevien ja b) sosi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Parikka, Anna, Savolainen, Aino
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Kasvatustieteiden laitos, Department of Teacher Education, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96155