Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan

Bibliographic Details
Main Author: Laitinen, Sanni
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96104
_version_ 1809902447261384704
annif_keywords_txtF_mv asenteet nuoret kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen verkkopalvelut
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624
author Laitinen, Sanni
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing
author_facet Laitinen, Sanni Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing Laitinen, Sanni
author_sort Laitinen, Sanni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-24T20:00:42Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan</title><creator>Laitinen, Sanni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><available>2024-06-24T07:16:57Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96104</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406244951</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities/facilities#autotoc-item-autotoc-2).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat#autotoc-item-autotoc-2.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406244951</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96104/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406244951.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406244951.pdf" type="application/pdf" length="476845" sequence="1"/><recordID>123456789_96104</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96104
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:16Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96104\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406244951.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406244951.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2024-06-24T20:00:42Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laitinen, Sanni Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96104&index=0&size=large
title Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
title_full Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
title_fullStr Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
title_full_unstemmed Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
title_short Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
title_sort nuorten kuluttajien asenteet tiktok vaikuttajaa kohtaan
title_txtP Nuorten kuluttajien asenteet TikTok-vaikuttajaa kohtaan
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96104 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406244951
work_keys_str_mv AT laitinensanni nuortenkuluttajienasenteettiktokvaikuttajaakohtaan