Social media influencers’ discourse on steroids role models or cautionary tales?

Steroidien käyttö on lisääntynyt runsaasti kehonrakennuksen ulkopuolella ja sosiaalisen median rooli tiedonvälityksessä on korostunut, mikä antaa vaikuttajille merkittävän vaikutusvallan. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten fitness-vaikuttajat käsittelevät steroideja. Tutkimus pyrki ymmärtä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vainio, Otto
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96097