Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen

Tämä tutkimus käsittelee sitä, mitkä tekijät saavat kuluttajat kokemaan brändivihaa muodin alalla ja millaisia reaktioita brändiviha saa kuluttajissa aikaan. Sen lisäksi tutkitaan, kuinka vahva rooli sosiaalisella medialla on negatiivisten tunteiden herättämisessä. Sosiaalisen median kanavaksi tarka...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Uusitalo, Milla
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96095