Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen

Bibliographic Details
Main Author: Uusitalo, Milla
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Marketing, Markkinointi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96095
_version_ 1803276533669822464
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen brändit markkinointi roolit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
author Uusitalo, Milla
author2 Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Marketing Markkinointi
author_facet Uusitalo, Milla Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Marketing Markkinointi Uusitalo, Milla
author_sort Uusitalo, Milla
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-21T20:00:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Br&#xE4;ndiviha muodin alalla &#x2013; Sosiaalisen median rooli br&#xE4;ndivihan syntyyn ja kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen</title><creator>Uusitalo, Milla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><available>2024-06-21T11:11:52Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96095</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406214931</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214931</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96095/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214931.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406214931.pdf" type="application/pdf" length="1094408" sequence="1"/><recordID>123456789_96095</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96095
language fin
last_indexed 2024-06-21T20:00:23Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96095\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214931.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406214931.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-06-21T20:00:23Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Uusitalo, Milla Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96095&index=0&size=large
title Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_full Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_fullStr Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_full_unstemmed Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_short Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_sort brändiviha muodin alalla sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
title_txtP Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96095 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214931
work_keys_str_mv AT uusitalomilla brändivihamuodinalallasosiaalisenmedianroolibrändivihansyntyynjakuluttajakäyttäyty