APA-viite (7. p.)

Uusitalo, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen.

Chicago-viite (17. p.)

Uusitalo, Milla, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.

MLA-viite (9. p.)

Uusitalo, Milla, et al. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.