APA (7th ed.) Citation

Uusitalo, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Uusitalo, Milla, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.

MLA (9th ed.) Citation

Uusitalo, Milla, et al. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.