Uusitalo, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Brändiviha muodin alalla – Sosiaalisen median rooli brändivihan syntyyn ja kuluttajakäyttäytymiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationUusitalo, Milla, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.
MLA (9th ed.) CitationUusitalo, Milla, et al. Brändiviha Muodin Alalla – Sosiaalisen Median Rooli Brändivihan Syntyyn Ja Kuluttajakäyttäytymiseen. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.