Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa

Digitaalinen muutos on pakottanut yritykset muuttamaan toimintatapojaan ja tästä syystä erityisesti asiakaskokemus ja sen kehittäminen ovat olleet jo pitkään yritysten liiketoimintastrategioiden yhtenä tärkeimmistä painopisteistä. Asiakaskokemus ei synny kuitenkaan tyhjiössä, sillä kaikkea ihmisen t...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Juntunen, Elisa
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094