Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa

Bibliographic Details
Main Author: Juntunen, Elisa
Other Authors: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094
_version_ 1809902446159331328
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus motivaatio johtaminen asiakaslähtöisyys digitalisaatio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
author Juntunen, Elisa
author2 Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing
author_facet Juntunen, Elisa Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing Juntunen, Elisa
author_sort Juntunen, Elisa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-21T20:00:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa</title><creator>Juntunen, Elisa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><available>2024-06-21T06:43:08Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406214930</identifier><language type="iso">fin</language><rights>CC BY-NC-ND</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214930</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96094/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214930.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406214930.pdf" type="application/pdf" length="1237843" sequence="1"/><recordID>123456789_96094</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96094
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:28Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96094\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214930.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406214930.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2024-06-21T20:00:23Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Juntunen, Elisa Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96094&index=0&size=large
title Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_full Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_fullStr Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_full_unstemmed Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_short Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_sort motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
title_txtP Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214930
work_keys_str_mv AT juntunenelisa motivaationrooliasiakaskokemuksenmuodostumisessadigitaalisissahyvinvointivalmennuk