_version_ |
1809902446159331328
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
motivaatio
johtaminen
asiakaslähtöisyys
digitalisaatio
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
|
author |
Juntunen, Elisa
|
author2 |
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Jyväskylä University School of Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
|
author_facet |
Juntunen, Elisa
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Jyväskylä University School of Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
Juntunen, Elisa
|
author_sort |
Juntunen, Elisa
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2024-06-21T20:00:23Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa</title><creator>Juntunen, Elisa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyväskylä University School of Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><available>2024-06-21T06:43:08Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406214930</identifier><language type="iso">fin</language><rights>CC BY-NC-ND</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214930</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96094/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214930.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406214930.pdf" type="application/pdf" length="1237843" sequence="1"/><recordID>123456789_96094</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_96094
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:28Z
|
main_date |
2024-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2024
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96094\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406214930.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406214930.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2024-06-21T20:00:23Z
|
publishDate |
2024
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Juntunen, Elisa
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96094&index=0&size=large
|
title |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_full |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_fullStr |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_full_unstemmed |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_short |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_sort |
motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
title_txtP |
Motivaation rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa digitaalisissa hyvinvointivalmennuksissa
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96094
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406214930
|
work_keys_str_mv |
AT juntunenelisa motivaationrooliasiakaskokemuksenmuodostumisessadigitaalisissahyvinvointivalmennuk
|