Blomqvist, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Muotibrändin vastuullisuuden merkitys nuorten naiskuluttajien muodostamaan brändimielikuvaan.
Chicago-viite (17. p.)Blomqvist, Lotta, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Muotibrändin Vastuullisuuden Merkitys Nuorten Naiskuluttajien Muodostamaan Brändimielikuvaan. 2024.
MLA-viite (9. p.)Blomqvist, Lotta, et al. Muotibrändin Vastuullisuuden Merkitys Nuorten Naiskuluttajien Muodostamaan Brändimielikuvaan. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.