APA (7th ed.) Citation

Blomqvist, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Muotibrändin vastuullisuuden merkitys nuorten naiskuluttajien muodostamaan brändimielikuvaan.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Blomqvist, Lotta, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Muotibrändin Vastuullisuuden Merkitys Nuorten Naiskuluttajien Muodostamaan Brändimielikuvaan. 2024.

MLA (9th ed.) Citation

Blomqvist, Lotta, et al. Muotibrändin Vastuullisuuden Merkitys Nuorten Naiskuluttajien Muodostamaan Brändimielikuvaan. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.