Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin

Bibliographic Details
Main Author: Maunula, Matilda
Other Authors: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Marketing, Markkinointi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96084
_version_ 1809902445307887616
annif_keywords_txtF_mv markkinointi vaikuttaminen digitaalinen markkinointi sosiaalinen media markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Maunula, Matilda
author2 Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Marketing Markkinointi
author_facet Maunula, Matilda Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu Jyväskylä University School of Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Marketing Markkinointi Maunula, Matilda
author_sort Maunula, Matilda
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
faculty_txtF Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
first_indexed 2024-06-20T20:01:18Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lis&#xE4;&#xE4;minen sosiaalisen markkinoinnin keinoin</title><creator>Maunula, Matilda</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University School of Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><available>2024-06-20T11:12:18Z</available><issued>2024</issued><type>Master's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96084</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406204921</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406204921</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/96084/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406204921.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406204921.pdf" type="application/pdf" length="1295678" sequence="1"/><recordID>123456789_96084</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_96084
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:23Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/96084\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406204921.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406204921.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2024-06-20T20:01:18Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Maunula, Matilda Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_96084&index=0&size=large
title Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_full Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_fullStr Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_full_unstemmed Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_short Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_sort vaikuttajamarkkinoinnin voima z sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
title_txtP Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96084 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406204921
work_keys_str_mv AT maunulamatilda vaikuttajamarkkinoinninvoimazsukupolvenlukuinnonlisääminensosiaalisenmarkkinoinni