Maunula, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin.
Chicago-viite (17. p.)Maunula, Matilda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.
MLA-viite (9. p.)Maunula, Matilda, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.