APA (7th ed.) Citation

Maunula, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Maunula, Matilda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.

MLA (9th ed.) Citation

Maunula, Matilda, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.