Maunula, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Vaikuttajamarkkinoinnin voima: Z-sukupolven lukuinnon lisääminen sosiaalisen markkinoinnin keinoin.
Chicago Style (17th ed.) CitationMaunula, Matilda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.
MLA (9th ed.) CitationMaunula, Matilda, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Voima: Z-sukupolven Lukuinnon Lisääminen Sosiaalisen Markkinoinnin Keinoin. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.