Maahanmuuttajataustaisen oppilaan monikielisyys ja kielen oppiminen prosessina narratiivinen tapaustutkimus

Tämän tutkimuksen aiheena on tutkia maahanmuuttajaoppilaan monikielisyyttä ja kielen oppimista prosessina. Tutkimusmenetelmänä käytetään narratiivista tapaustutkimusta, jossa käsitellään yhden oppilaan ja hänen oppimispolullaan mukana olleiden henkilöiden, tässä tutkimuksessa perhe ja opettajat, näk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakola, Mervi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96007