Kerkkonen, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Tekoälymarkkinoinnin hyödyntäminen ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi eettisenä arvioijana.
Chicago-viite (17. p.)Kerkkonen, Aapo, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Tekoälymarkkinoinnin Hyödyntäminen Ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi Eettisenä Arvioijana. 2024.
MLA-viite (9. p.)Kerkkonen, Aapo, et al. Tekoälymarkkinoinnin Hyödyntäminen Ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi Eettisenä Arvioijana. 2024.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.