Kerkkonen, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2024). Tekoälymarkkinoinnin hyödyntäminen ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi eettisenä arvioijana.
Chicago Style (17th ed.) CitationKerkkonen, Aapo, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Tekoälymarkkinoinnin Hyödyntäminen Ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi Eettisenä Arvioijana. 2024.
MLA (9th ed.) CitationKerkkonen, Aapo, et al. Tekoälymarkkinoinnin Hyödyntäminen Ostopäätösprosessissa – Z-sukupolvi Eettisenä Arvioijana. 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.